Klacht melden - Bespaarbazaar
In verband met de vakantieperiode en lage bezetting zijn wij tijdelijk telefonisch niet bereikbaar. U kunt ons gedurende deze periode uitsluitend via e-mail bereiken klantenservice@bespaarbazaar.nl.
Alle producten
0

Winkelmand

Geen producten in de winkelwagen.

Start met winkelen

Klacht melden

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar klantenservice@bespaarbespaar.nl. Klachten worden binnen een termijn van 48 uur gerekend vanaf het moment van ontvangst beantwoord.

Postadres:
Postbus 3011
6061 GA Geleen

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

De waardering van www.bespaarbazaar.nl/ bij WebwinkelKeur Reviews is 8.9/10 gebaseerd op 1499 reviews.